ANDA BOLEH IKLAN APAN SAHAJA BIZ, JAWATAN KOSONG, DAN APA SAJA KAT SINI

Awas - Iklan-Iklan Dalam Blogger

|

Salam semua, pada kali ini saya nak cerita sikit pasal iklan kat Bharian. Alahai saya cuba klik satu iklan untuk membeli Al-Quran berbayar, namun demikian tak jadi beli apabila saya lihat kat web ( Penjual guna blogger) ada terpapar iklan FREE MOBILE GAMES.. siap gambar kartun Lucah lagi...hu dasyat orang barat nak kenakan kita..sengaja dia ceroboh blog tu..tambahan pula penjual tu nak jual al-quran digital...eh tak percaya nanti saya tunjukan gambar yang saya snapshot dari blog tu:


Ok dah percaya, kalau tuan punya blog ni tahu..... mesti dia buang benda tu... saya pun kurang arif dalam hal blog ni, tapi saya rasa ni kerja mat salleh yang nak hina islam ni... nak tahu nama blog tu... ok saya buat links kat sini.


saya bukan niat nak paparkan benda ni, tapi sekadar buat peringatan buat kita semua.

1 Comentário:

Tanpa Nama berkata...

Salam, sebenarnya kalau nak meniaga tak perlu guna blog, sebab kita tahu blogger memang bukan milik orang islam. So labur sedikit duit untuk jual menda2 islam nih. Hosting dah murah, rm60 untuk 3gb dan setahun, boleh amik domain percuma co.cc

Catat Ulasan

Testimoni Biodisc

BOIKOT YAHUDI

BOIKOT YAHUDI

E-Jariah Mudah dan hebat

contact me

My Social : http://matskai.ning.com

 

©2009  Financial Freedom | Template Blue by TNB