ANDA BOLEH IKLAN APAN SAHAJA BIZ, JAWATAN KOSONG, DAN APA SAJA KAT SINI

Direktori Pilihan

|

Laman
Ulasan
MalaysianSchoolNet
Mengandungi bahan-bahan Kurikulum seperti SP dan HSP. Terdapat juga bahan-bahan sokongan lain yang dapat membantu para guru dan pelajar.

CikguNet
Mengandungi bahan-bahan rujukan seperti rancangan mengajar, tip mengajardan pelbagai lagi panduan panduan lain yang berkaitan dengan teknologi maklumat.

Guru Bestari
Laman Guru Bestari menyediakan ruangan khas kepada guru-guru dan pelajar- pelajar untuk berbincang serta bertukar-tukar pendapat. Berbagai aktiviti dan maklumat disediakan kepada guru dan pelajar sebagai sumber rujukan. Maklumat lengkap berhubung sekolah bestari boleh diperoleh di sini.

Prog. KDP Perak
Terdapat bahan-bahan P&P, tutorial dan sambungan kepada laman-laman pendidikan yang lain.

Ilmu Komputer
IlmuKomputer.Com adalah laman web yang memuat tutorialdan kuliah ICT berbahasa Indonesia di bidang ICT. Dan saat ini telah tumbuh menjadi sebuah Laman Web Terbuka eLearning Indonesia. Misi utama dan ikrar kami adalah turut mengambil bahagian dalam mencerdaskan anak bangsa, terutama dalam pendidikan ilmu komputer. Tutorial dalam format PDF yang siap untuk dimuat turun.

PC Weboepodia
The #1 online encyclopedia and search engine dedicated to computer technology. Enter a search term or browse through the categories, and sail the Web!

Portal ETeMS
Portal Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris

Foreign Language For Traveller
Mempelajari lebih daripada 70 bahasa asing dengan sebutan bersuara.

Learning Technology Dissemination Initiative
The Learning Technology Dissemination Initiative was funded between 1994 and 1999 by the Scottish Higher Education Funding Council to promote the use of learning technology and computer based learning materials in Scottish Higer Education. The LTDI web site will continue to provide free access to the resources and publications that LTDI created.

Laman Web Buku Komputer
Laman web yang menyediakan buku-buku ICT dalam bahasa Inggeris.

Alim's Homepage
Kisah nabi-nabi dan rasul-rasul.

Click & Learn
Here you find more than 300 pages of course material for self-study or remote instruction related to IT. Sub-divided into many illustrated modules.

0 Komen:

Catat Ulasan

Testimoni Biodisc

BOIKOT YAHUDI

BOIKOT YAHUDI

E-Jariah Mudah dan hebat

contact me

My Social : http://matskai.ning.com

 

©2009  Financial Freedom | Template Blue by TNB